#1 Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Denne Hella-grillen (1F3 004 098-81) er ikke brukt. Den har ligget lagret lenge. Det følger med original monteringsanvisning og relè+ledninger. Det knakk et klips på siden når jeg transporterte den, men det er limt og ser ut til at det holder. 1500,- kr Jeg kan sende i oppkrav eller mot forhåndbetaling av deler og frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2016 Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2016 500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2016 500.- Hvis du dobler + frakt, så er den din. Jeg har ikke sett slik grill til salgs andre steder, så billigere går den ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2016 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 26, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2016 Skulle gjerne hatt den eg ,men er desverre ikke økonomi til det nå desverre:/ lykke til med salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 26, 2016 Skulle gjerne hatt den eg ,men er desverre ikke økonomi til det nå desverre:/ lykke til med salget Du får si ifra når du har muligheten, hvis den ikke blir solgt. Jeg synes det er merkelig lite interesse for denne grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2017 Ingen som vil kjøpe grom grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...