#1 Skrevet Mai 31, 2016 Har i det siste merket at det kommer endel Dugg på frontruta når jeg vrir om varmeapparatet på varmt. Kommer også en viss kjølevæske-lukt inne i bilen. Noen som vet hva dette kan skylles? lekk i varmeregisteret? kan ikke si at den bruker nåe særlig med frostvæske heller. 1993 Audi 80 1.9 tdi er bilen det gjelder. -Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2016 Varme register ja, dessverre Disse pleier og begynne og svette litt, derfor ser man ikke noe særlig endring på væske nivå siden det er så lite. Men det er nok til og skape dugg på ruta og lukt i bilen. Er ikke så gale prisen for ny, men kjøp ordentlig merke. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2016 Er bare "litt" jobb og bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2016 Hei Benjamin! Må nok henge meg på her og si dessverre jeg også, rett og slett for det er litt av en jobb å bytte: eek : Vil anbelfale deg og kjøpte nytt, jeg prøvde først å reparere på min noe som holdt noen måneder, så byttet jeg igjen til en jeg fikk på en høgger. Den røk etter et par år, så ble det byttet for tredje gang, da ble det nytt kan du si: smil : Hele dashen må ut og det er mye demontering, sjekke trådene under her for mer info. Jeg har også postet et par bilder fra min! http://forum.vacn.no/showthread.php?1506-Hjelp-det-ryker-i-bilen&highlight=register http://forum.vacn.no/showthread.php?123418-Bergen-Bytte-varmeregister-i-Audi-80&p=1230803&highlight=register#post1230803 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2016 Tusen takk for svar. Dette hørtes ut som en krevende jobb ja. får se på dette som en utfordring til å bli bedre kjent med bilen jeg da, i og med at hele dasjen må ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...