Får ikke opp bakluka på Golf IV!!?

Anbefalte innlegg

Idag tidlig ville plutselig ikke bakluka opp :confused:

Byttet låsekassa og låsesylinder for 3 uker siden, og det har funka fint frem til idag. Fungerer ikke med sentrallås eller manuelt med nøkkel.

Får liksom ikke dratt "spaken/håndtaket" helt "ut" : bh :

Noen med gode råd? Regner med at det blir morsomt å få kommet til dette fra innsiden... Går det an å ta av plastdekslet på bakluka innenifra uten å kappe det i filler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har skjedd med min ex. bil også (98-mod 110TDI). Har tatt av trekket (grei sak) og funnet ut at det er grisevondt å komme til der ja. Har i motsetning til deg ikke byttet noe der bak.

Det virker som om det er en mekanisk defekt.

Vet ikke helt når jeg kommer til å se på den, men den nye eieren (modern) vil vel snart ha tilgang på bagasjerommet :)

Ørjan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har skjedd med min ex. bil også (98-mod 110TDI). Har tatt av trekket (grei sak) og funnet ut at det er grisevondt å komme til der ja. Har i motsetning til deg ikke byttet noe der bak.

Det virker som om det er en mekanisk defekt.

Vet ikke helt når jeg kommer til å se på den, men den nye eieren (modern) vil vel snart ha tilgang på bagasjerommet :)

Ørjan

Fixa det nå... Var bare jeg som hadde glemt å dytte staget fra låsen/sylinderen ordentlig på plass :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.