#1 Skrevet Juni 1, 2016 Har to topper med samme delenummer. Noen som vet forskjellen? Sent fra min SM-N910F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2016 Den toppen til venstre med bare ett trekantet hull til vannrail er til 7A motor, den andre med trekantet hull og 3 runde er 3B bortsett fra det er toppene like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2016 Kan jeg frese ut hull på 7a toppen og bruke den på 3b motoren? Sent fra min SM-N910F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2016 Det burde la seg gjøre, men det er viktig at det blir helt riktig for å ikke få noen lekkasjer. En annen ting du må sjekke er om pinneboltene til eksosmanifoilen er plassert likt, det kan jeg ikke huske om er likt på 7a og 3b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2016 Det kan freses ut, men ikke gjør det selv. Få noen som har maskin til å gjøre det. Det er mange som bruker 7a-topp for turbokonvertering. De har hatt mindre slitasje og det er sannsynligvis ikke sprekker rundt plugghulla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...