2015 Transporter ulyd i forstilling

Anbefalte innlegg

en av bilene på jobben begynte for noen dager siden å "skrike" på inn og ut fjæring v.side forran

gått ca 15.000 km

har bestilt time hos sulland,bardufoss.

men er litt nysgjerrig :) noen som har vært borti dette?

 

forstod at de hadde byttet fjærbeinslager på enn del av disse, men høres ikke slik ut som på 08 modellen som det er byttet fjærbeinslager tre ganger på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

verkstedet klarte ikke å finne ut hva som laget lyden, hadde vist aldri vært borti det tidligere.

skulle bestille inn så alt av deler til forstilling var inne. ny time i begynnelsen av juli og montere noe lytteutstyr på bilen for å prøve å lokalisere hvor lyden kommer fra.

 

prøvde bilen, høres nærmest som en fugl eller dyr som hyler ved inn og ut fjæring.

klarer ikke fremprovosere den ved å gynge på bilen eller svinge, kommer kun ved kjøring på ugjevn/humpete veg.

tenkte selv lekk demper, men verkstedet utelukket vist den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blien har vært på verksted, byttet alt de trodde kunne lage den lyden.

de har hatt montert lytteutstyr uten at de ble noe klokere.

bilen ble kjørt tilbake til sulland og blir der i ferien.

 

jakten fortsetter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe ?min T6 har en stygg ulyd i forstilling ved kjøring over fartsdumper/puter klunkelyd type stygg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper han ikke har fornyet medlemsskapet. ikke vært pålogget siden okt. 2016

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde klunkelyd på min Caddy når jeg kjørte over fartsdumper eller andre dumper og det var lenkearmer. De som sitter ned på stabstag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.