#1 Skrevet Juni 7, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77087556&ref=ads&myad=77087556 Pris kan diskuteres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2016 Flotte biler! Liker enda bedre kjørefølelsen i disse kontra vanlig sportsback + at den ser ganske mye tøffere ut. Når jeg skulle viderelease min bil røk den på 2 dager. Lykke til med salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2016 Flotte biler! Liker enda bedre kjørefølelsen i disse kontra vanlig sportsback + at den ser ganske mye tøffere ut.Når jeg skulle viderelease min bil røk den på 2 dager. Lykke til med salg Bilen føles iallefall veldi stabil og fin til å være en såpass liten bil håper bare min og ryker såpass fort! Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2016 Ny pris! 340.000,- pluss omreg! Dette må da være billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2016 Ny pris! 340.000,- pluss omreg! Dette må da være billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...