#1 Skrevet Juni 8, 2016 (endret) Hei, Hvor justerer man håndbrekkvaieren til en Audi A6 2002? Etter klossebytte bak oppdaget jeg at linken til håndbrekket stod dønn fast. Gjorde ikke no mer med det den gangen, men hekta av vaieren igår og fikk smurt opp linken så den går lett. Nå får jeg ikke på vaieren igjen, siden linken har flytta seg noen centimeter bakover...umulig å få dratt den langt nok frem til at vaieren går på.... Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2016 se side 46-80 her: http://www.vaglinks.com/Docs/Audi/C5/Audi_C5_A6_BrakeSystems.pdf Og kanskje et par sider før og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2016 Takk for svar! Så veldig bra ut den linken, men jeg fikk prata med en mekaniker idag, og han forklarte meg fremgangsmåten. Måtte av igjen med calipperen og skru inn stempelet. Da fikk linken til håndbrekket lengre gange, og jeg fikk hekta på vaieren. Monterte sammen igjen, og justerte inn med bremsepedalen. Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...