#1 Skrevet Juni 9, 2016 Lurer på om 10x20" felger med et35 kan passe uten å subbe i skjermkanter på en 2012 A6 avant med std dekk på 255/35 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2016 Jeg kjører på 9,5 et35 og har grei klaring.bilen er senket 17mm på lufta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2016 Jeg kjører 10x21 ET 37 med 255/30-21 uten subbing. De er 0,3mm større i diameter Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2016 Jeg kjører på 9,5 et35 og har grei klaring.bilen er senket 17mm på lufta. Høres bra ut. 10" felg er jo en 1/2" bredere og bygger dermed 1/4" mer utover, noe som er ca 6mm...har du plass til det tror du? Hvilken dekkdimensjon kjører du? Har du bilder av bilen med disse på? En annen ting (nyskjerrig bare..), hvorfor akkurat 17mm senk og ikke 15 eller 20mm? Jeg har også luftunderstell og tenkte å kjøpe noen justerbare senkestag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2016 Jeg kjører 10x21 ET 37 med 255/30-21 uten subbing. De er 0,3mm større i diameter Det høres jo bra ut..har du bilder av denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2016 Bilder her: http://forum.vacn.no/showthread.php?254155-Pampers-bomber-2012-A6-avant-2-0-MLT-luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2016 17 mm er vist Max av det man kan senke i vagcom.med senkestag blir bilen lavere,men det er ikke og anbefale da min slår nedi av og til. Kjører på 255.35 dekk standard dimensjon. Ang felgbredde og ET,så er det viktig og ha i bakhodet av luftbelgene øker i diameter ved senking noe som øker faren for at hjulet subber i belgen. Skal du absolutt klemme på 10" et35,ville jeg kanskje ha spacet ut felgene litt og heller valset hjulbuene litt for og være på den sikre siden. Er sikkert noen her inne som har dratt grensene litt;) Send meg nr ditt enten her eller på pm,så kan jeg slenge over noen bilder i løpet av helgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2016 17 mm er vist Max av det man kan senke i vagcom.med senkestag blir bilen lavere,men det er ikke og anbefale da min slår nedi av og til.Kjører på 255.35 dekk standard dimensjon. Ang felgbredde og ET,så er det viktig og ha i bakhodet av luftbelgene øker i diameter ved senking noe som øker faren for at hjulet subber i belgen. Skal du absolutt klemme på 10" et35,ville jeg kanskje ha spacet ut felgene litt og heller valset hjulbuene litt for og være på den sikre siden. Er sikkert noen her inne som har dratt grensene litt;) Send meg nr ditt enten her eller på pm,så kan jeg slenge over noen bilder i løpet av helgen;) Er det mulig å senke via vagcom altså? Vi snakker om en C7 2012mod og nyere. I så fall bedre det, 17mm holder for meg. tlfnr 40632680 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2016 C7 ja;).. Jeg liker og ha lav bil,men også en som er kjørbar. Er utrolig fornøyd med senkingen og felg/dekk dimensjonene. Sender over bilder etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2016 Kjører på 255.35 dekk standard dimensjon. Ang felgbredde og ET,så er det viktig og ha i bakhodet av luftbelgene øker i diameter ved senking noe som øker faren for at hjulet subber i belgen. Skal du absolutt klemme på 10" et35,ville jeg kanskje ha spacet ut felgene litt og heller valset hjulbuene Du trenger ikke spacer da ET 37 ikke subber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2016 har 10x20 på min med et 40 og 245x40x20" med oz botticelli lll om det er noen jeg kan sende bilde til så kan dem legge det ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2016 C7 ja;)..Jeg liker og ha lav bil,men også en som er kjørbar. Er utrolig fornøyd med senkingen og felg/dekk dimensjonene. Sender over bilder etterpå Takk for fine bilder. Men har du senket denne bilen via vag-com og gjort det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2016 har 10x20 på min med et 40 og 245x40x20" med oz botticelli lll om det er noen jeg kan sende bilde til så kan dem legge det ut her Send bilde til torbjorn.haugland@hotmail.com du eller 40632680 Hvordan er klaringen til skjermkant med 10x20" og et40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2016 har sent bilder akurat passe klaring ikke hat noe subing har lyst på senkesett bare fjører men er litt usiker på grun av komforen har bra erfaring med eiback så skal jeg ha noe så blir det. det er bare og legge ut bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2016 Legg ut bilder her så blir tråden litt verdifull for nestemann som lurer på det samme Forøvrig er Eibach gode fjærer men ingen slår H&R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2016 Var forrige eier som har utført senkingen.han jobbet på møller. En kompis av meg fikk nylig utført senking på møller og de tok seg betalt for 1 verkstedtime. Helt tilfeldig punkterte den ene bakdemperen (ikke pga senk) og de prøvde seg på at det var senkingen som var skyld. I og med at det var møller selv som hadde utført dette fikk han det fikset på garanti. Noe og ha i bakhodet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...