#1 Skrevet Juni 10, 2016 Hei. veit ikke om dette er rett plass å poste på. Men lurer på om det er my som skal til for å bytte fra 2.8 til 4.2 på A8 D2. Bare en liten tanke som slo meg nå. motorkode på 28 er ack, og husker ikke motorkode på den 4.2'n som kom med 340hk? mulig å bytte disse, d2 kom vell med v8 orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2016 Lurer også på om det går ann å ettermontere cruisecontrol på denne? eventuelt deler jeg trenger og fremgangsmåte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2016 Du må i tillegg bytte girkasse (jeg går ut ifra at du har automat), drivaksler, ledningsnett, motorfester... ...hva med bare å kjøpe en bil med V8-motor originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2016 joda, tenkte bare å høre va som måtte til, men siden det er så mye, så vill det nokk ikke bli gjort. Men Cruise control regner jeg med ikker er like mye jobb? på a4en jeg har så var det bare å bytte hendel og kode den hvertfall. finner ikke noe vesentlig på google om dette heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...