ABS Lys 92 Audi S4 c4 marerittet..

Anbefalte innlegg

Hei der ute!

Har problemer med å få løst ABS/aus lyset i instrumentpanel. Har sjekket følere. Hjernen i baksetet, og nå holder jeg på med selve ABS pumpen. Pumpen laget en dirrelyd slik at jeg måtte ta sikringen for at den skulle stoppe med det.

Har nå en reserve pumpe som jeg vil sette i. Spørsmålet er nå om disse nummerene som er på pumpene har noe og si.

Den som jeg har i som VAC COM sier ikke får kontakt:

20160614_121503.jpg

Har nummeret 361/58271(B eller 8)

Den som er reserve og forhåpentligvis i orden:

reserve.jpg

Har nummeret 263/585682

Har og prøvt og bare sette i ledninger, men ikke rør. Det lyser fortsatt..

Noen ideer, forslag noen. Dette begynner og bli frustrerende og dyrt.

MVH

Ernst Haaland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg gjøre om spørsmålet.

Kan jeg ignorere tallene inntrykket i den sølv delen av ID merket? Er det bare produksjons tall? Siden de på det svarte er identiske?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM delenummer og Bosch delenummer er like så pumpene er identiske.

Ps. pumpa må monteres og være i drift for at feilmeldingen skal bli borte. Tror faktisk du må kjøre og bruke bremsene først også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Identisk enhet.

OBS! I '92 C4 har ikke ECU kontakt med ABS, så som Heine sier kan det hende at lampa ikke forsvinner ved oppstart, selv om jeg tror disse er så 'dumme' at man begynner på nytt ved hver oppstart.. Er i hvertfall mitt inntrykk.

Jeg hadde en gåen ABS-sensor i S4'en, og fikk during og lampe til jeg fikk byttet den. Kjørte også en stund uten begge foran, da låste bremsepedalen seg ved første inntrykking.. :P

Har samme problem på 80-Cabben, så jeg må nok til og sjekke ABS-kranser og givere der.. C4 har ikke løse kranser, der sitter tennene rett på medbringeren i enden av drivakselen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.