#1 Skrevet Juni 14, 2016 Hei, da har jeg fått sydd sammen en liten snutt fra treffet! Har allerede fått påpekt litt faktafeil, og må ta lærdom av å korrekturlese litt oftere Enjoy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2016 Veldig bra du tok deg jobben med å gjøre dette! Takk for trivelig film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2016 Helt knall Julian!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2016 Kjempefilm!!! godt jobba 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2016 Kjempefilm!!! godt jobba Beklager navnebytte Espen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2016 Supert!! Flott at du gidder å ta deg tid til dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2016 Kjempegreier Julian ! Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2016 Helt ypperlig film, fantastisk innsats! (Urquattro lurte seg med og ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2016 Knall film! Ypperlig at folk setter sammen sånne filmer så man får sett, når man selv ikke fikk tatt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2016 Tusen takk, er også glad for at noen gidder å sette sammen film. Flott jobba! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2016 Tommel opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2016 Knallbra!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2016 Kjempe film! Fikk meg til å angre på at jeg ikke tok turen i år, og innse at jeg må prøve å komme meg på et treff igjen veldig snart Du fanget godfølelsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 15, 2016 *host* lite kreds til gutta du har henta film av..! Godt sammensatt da - Kongetreff i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 15, 2016 Synd ikke panserflippen til Ole ble med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 15, 2016 Flink gutt, Julian! Ble storfornøyd når jeg fikk privatpremiære i går Jeg tror nok Julian sitter på en god del ekstra materiale som ikke er brukt, så om han har ork så kan det jo være at det kommer flere snutter..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2016 Kan du legge ut spelelista over songane ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2016 Kan du legge ut spelelista over songane ? I riktig rekkefølge: Cee-Roo - Work Song Jock Jams - Lets get ready to rumble Moby - Flower The Chainsmokers - Roses Må også få takke Daniel og Joakim for stødige kameramenn i solsteiken ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 15, 2016 Kjempekul film Julian Kjekt at du har tatt deg tid til å snekre sammen en såpass lang snutt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 15, 2016 Må også få takke Daniel og Joakim for stødige kameramenn i solsteiken ;D Hrrmmmm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 15, 2016 Artig film. Slutten var best! Ikke sant Anders?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 15, 2016 Knallbra film og filming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 15, 2016 Tusen TAKK for flott film. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 22, 2016 Knallbra film !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 23, 2016 Artig film. Slutten var best! Ikke sant Anders?! To kjekke karer der ja. Neste gang ber jeg om å bli filmet tidligere på dagen og ikke helt på slutten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...