#1 Skrevet Juni 15, 2016 Da er tiden kommet for å selge god bilen, er med tungt hjerte denne nå selges. Jeg selger bilen fordi jeg nå må ha meg en nyere bil. Bilen har gått 3250000, men den bærer så og si ingen preg av km stand. Setter prisen til 68000kr, men er åpen for bud. Bilen har komplett S4 eksteriør og interiør, og har bltt påkostet bl.a: -S4 Frontfanger m/tåkelys -S4 Sideskjørt + nedre dørlister -S4 Bakfanger -RS4 Takspoiler -Cupra lippe forran -S4 Sort strøkent Recaro interiør i skinn (elektrisk justering) med armlene -Sort taktrekk og a,b og c stolper er trekt i sort alcantara -Dørsider i sort skinn m/carbonlister og Bose høgtalera -Carbon lister i dashbord -Sportsratt i skinn -S-line girspak -RS4 B7 pedaler -Justerbart senkesett (Supersport Black Evolution) Godkjent i vognkort -Ryggekamera i skiltlys -Focal 12" Sub nedfelt i reservehjulsbrønn med Cadence 4 kanals forsterker og focal frontsett i framdører og Bose i bakdører. -Tuningservice software(196hk) -K&N Luftfilter +++ Turbo byttet i 2011 Regreim byttet 2011 Clutch byttet i 2012 Skiftet nettopp så og si alt av forstillings deler, har også skiftet alle calippere og bremse skiver i mitt eie. Bilen ble EU godkjent for to måneder siden. Ble påkjørt for en stund tilbake og måtte lakke opp igjen bakluke og bakfanger. Bakfangeren er ikke helt bra ennå pågrunn av problemer med festene. dette er det eneste av betydning som er gale med den kosmetisk. Har aldri hatt noen store problemer med bilen, har vært i daglig bruk. Ta kontakt for mer info. Kan nåes på telefon etter kl16.00 tlf: 48036766 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2016 . Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2016 Da har jeg fikset problemene med bakfangeren👍 Jeg har også lagt ut bilen på Finn til 65000kr. Medlemspris 61000kr Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2016 Meget fin og gjennomført den bilen din. lykke til med salg. ps: jeg har hatt 3 biler på rad som alle hadde runda 300K når jeg kjøpte de og det er null problem så lenge de er tatt vare på , noe denne ser ut til å være. perfekt bil å ha til å bruke til å fra jobb og små kjøring i nærområdet,så kan kona kjøre den kjedelige familiebilen uten senk og full av barneseter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2016 Meget fin og gjennomført den bilen din. lykke til med salg. ps: jeg har hatt 3 biler på rad som alle hadde runda 300K når jeg kjøpte de og det er null problem så lenge de er tatt vare på , noe denne ser ut til å være. perfekt bil å ha til å bruke til å fra jobb og små kjøring i nærområdet,så kan kona kjøre den kjedelige familiebilen uten senk og full av barneseter... Takk for det👍 Er ikke alltid km stand har noe å si nei Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2016 Solgt! Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2016 Solgt! Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...