Anbefalte innlegg

Muttern selger gamle gliset:)

 

Det dreier seg om en audi 5000s, altså amerikansk audi 100. Den er usedvanlig strøken og bilen hadde kun gått ca 120 000km når muttern kjøpte den for 4-5 år siden. Bilen er import fra USA og dermed så og si rustfri, og da mener jeg så og si rustfri. Var en liten boble i hver av buene bak og litt på bakplate som jeg slipte og lakkerte i fjord(jobber som lakkerer). Bilen har i dag rullet ca 185 000km og fungerer bra. Bilen har nettopp byttet dynamo og radiatorvifte ble byttet av tidligere eier, dessverre ble det brukt uoriginal vifte og bilen blir derfor litt varm når den står og går, men har aldri kokt. Bilen har klimaanlegg, el. vinduer og svart helskinn i meget bra stand. Motor er en 2,2 liter 115hk som går som ei klokke og bilen har automat gir. Om jeg skal nevne noe negativt, må det være at pinnen som går til wire på innsiden av håndtak på førerdør har knekt, så døren må åpnes fra innsiden, duken i taktrekket har begynt å henge og ledninger til radiatorvifte er koblet litt i og med at det er uoriginal vifte(universal fra Biltema), ellers trenger den en polering.

 

20000kr eller bud over.

 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lov å komme med fornuftige bud:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.