Kutt ved gasspådrag - Audi 200 20V Avant 1990mod

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Audi 200 20v avant 1990 mod.

Det har seg sånn at når jeg er ute å kjører og skal gi på litt extra så plutselig begynner den å kutte og når jeg da slipper gassen igjen så går den normalt helt til jeg gir gass igjen så kutter den igjen vist jeg kommer over ca 3000 rpm. Men den er ikke sånn med en gang jeg starter og kjøre men den blir sånn etter noen minutter med kjøring. Kan det være at den får en feilkode eller noe i den duren?

Er det noen som vet hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plugger? I så fall kjøp originale så sparer du deg for mye problemer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en gang samme problemet. Da hadde den ene "tuppen" av pluggen knekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil faktisk si det kan være luftmassemåleren din som synger på siste verset. Hørtes utrolig kjent ut når min paja.

Førsøk å koble ifra stikket og kjør en tur uten denne tilkoblet, blir den noe bedre/værre eller lik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for infoen :) Jeg tror at det var coilen som var problemet for etter jeg skrudde den av og gjor ren polene mellom teningsmodulen og coilen så virker det som problemet er borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra det ordnet seg.

Sleng ut no bilder av vogna da! :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.