Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som har peiling på om det går ann å få navigasjon til å funke med uorginal spiller? jeg har den type navigasjon uten skjer, som bare vises i instrumentet.

Hva trenger jeg eventuelt for å få det til å funke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å bare ta ut spillern? Tror det skal funke alikavel jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forsto ikke helt spørsmålet, du ønsker å bytte ut til en spiller med skjerm som bare kan kobles til alle kabler bak også vil fortsatt informasjon vises i instrumentpanelet?

I så fall ville jeg prøvd å få tak i enten 1DIN spiller med utbrettbar skjerm eller evt. bytte konsollrammen til 2DIN også kjøpe en brukt original navigasjon:

sm_IMG_1965.JPG

Men jeg ville kanskje vurdert RNS-E spilleren da RNS-D (som avbildet) er relativt treg og utdatert. Men den vil dog se mest original ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik som avbildet for salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede en uorginal spiller i bilen, men står bare "navigation is being activated" i dasjbordet. Orginale forsterkeren er også fjernet i bagasjen, men har den boksen for å sette inn cd'en til navigasjon baki. bare den jeg trenger for å få det til å funke? ser ikke ut som det har vært 2din radio i bilen før heller, så skjønner ikke helt hvordan det har funket? forrige eier sa at det bare kom opp piler osv i instrumentet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikke jeg husker feil er d2 integrasjonen et Frankensteinprosjekt.

mener audi og blaupunkt lagde en helt egen bus bare for å få det til å vises i instrumentclusteret.. har sett et par tredjeparts greier for å få handsfree til å vises der også, men det var visst ikke helt integrert

Sent fra min HUAWEI MT7-L09 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en RNS-E + div deler , se min S8 byggetråd for info . Da får du navi og alt med OEM look =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede en uorginal spiller i bilen, men står bare "navigation is being activated" i dasjbordet. Orginale forsterkeren er også fjernet i bagasjen, men har den boksen for å sette inn cd'en til navigasjon baki. bare den jeg trenger for å få det til å funke? ser ikke ut som det har vært 2din radio i bilen før heller, så skjønner ikke helt hvordan det har funket? forrige eier sa at det bare kom opp piler osv i instrumentet.

Høres ut som det er et problem med navigasjons-cd'n som står i. Den foran spiller bare navi-cd og ikke vanlige cd'r, du må bruke cd-veksleren om du skal spille av vanlig cd med musikk, men det har du sikkert allerede merket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.