#1 Skrevet Juni 16, 2016 Hei. Noen som har peiling på om det går ann å få navigasjon til å funke med uorginal spiller? jeg har den type navigasjon uten skjer, som bare vises i instrumentet. Hva trenger jeg eventuelt for å få det til å funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2016 Har du prøvd å bare ta ut spillern? Tror det skal funke alikavel jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2016 Jeg forsto ikke helt spørsmålet, du ønsker å bytte ut til en spiller med skjerm som bare kan kobles til alle kabler bak også vil fortsatt informasjon vises i instrumentpanelet? I så fall ville jeg prøvd å få tak i enten 1DIN spiller med utbrettbar skjerm eller evt. bytte konsollrammen til 2DIN også kjøpe en brukt original navigasjon: Men jeg ville kanskje vurdert RNS-E spilleren da RNS-D (som avbildet) er relativt treg og utdatert. Men den vil dog se mest original ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2016 Har en slik som avbildet for salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2016 Jeg har allerede en uorginal spiller i bilen, men står bare "navigation is being activated" i dasjbordet. Orginale forsterkeren er også fjernet i bagasjen, men har den boksen for å sette inn cd'en til navigasjon baki. bare den jeg trenger for å få det til å funke? ser ikke ut som det har vært 2din radio i bilen før heller, så skjønner ikke helt hvordan det har funket? forrige eier sa at det bare kom opp piler osv i instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2016 hvis ikke jeg husker feil er d2 integrasjonen et Frankensteinprosjekt. mener audi og blaupunkt lagde en helt egen bus bare for å få det til å vises i instrumentclusteret.. har sett et par tredjeparts greier for å få handsfree til å vises der også, men det var visst ikke helt integrert Sent fra min HUAWEI MT7-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2016 Kjøp deg en RNS-E + div deler , se min S8 byggetråd for info . Da får du navi og alt med OEM look =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2016 Jeg har allerede en uorginal spiller i bilen, men står bare "navigation is being activated" i dasjbordet. Orginale forsterkeren er også fjernet i bagasjen, men har den boksen for å sette inn cd'en til navigasjon baki. bare den jeg trenger for å få det til å funke? ser ikke ut som det har vært 2din radio i bilen før heller, så skjønner ikke helt hvordan det har funket? forrige eier sa at det bare kom opp piler osv i instrumentet. Høres ut som det er et problem med navigasjons-cd'n som står i. Den foran spiller bare navi-cd og ikke vanlige cd'r, du må bruke cd-veksleren om du skal spille av vanlig cd med musikk, men det har du sikkert allerede merket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...