Anbefalte innlegg

Skal du gjøre det, så få underskrift og STEMPEL fra felgprodusenten.. Jeg fikk papirer fra martins med underskrift av han karen inne der.. Men fikk det ikke godkjent fordi det ikke var stemplet.. : dum :

Hehe, det har jeg aldri hatt noe problemer med : smil :

Men det er vel ganske forskjell fra hvilket biltilsyn du er hos og hvem du snakker med ... noen er veeeldig nøye, og noen er veldig runde i kantene og hyggelige å ha med å gjøre : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har mail adr. til Shariff dekksenter? finner ikke noe side ellerno på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med hafnor og fikk godkjenningspapirer til oz felgene mine. Har 35 innpress på de. Standard på min bil er 50..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Håkon Olerud

Ja det er oss kara med dødsfarlige biler med ikke-godkjente felger o.l.. (ref. biltilsynet hønefoss)

HEHE!! Litt bør det væra syns jeg... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da har jeg snakket med forhandler, de sjekket felgene og de går bare 5mm ut på hver side, dvs 10mm ut tilsammen, det er da 2.5mm mer ut enn lovlig, og i regelen står det at det går ann å være litt "grei" med dette, noe de som tok eu ikke har vært.. men hvertfall, alternativene jeg har er: 1. Ringe biltilsynet, snakke med de om hvor lite innpresset egentlig er for mye, og at felgene er innenfor hjulbuen, og at felgene/dekkene ikke subber. 2. å låne noen org. dekk av noen, bare for å få bilen godkjent eller 3. Få nye felger fra forhandleren jeg kjøpte bilen av, men da blir det samme felgene bare en tomme mindre, dvs fra 19" til 18" med samme profil. Hva syntes dere jeg burde gjøre? eller har dere noen andre forslag til hvordan jeg kan løse dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump.. noen som kan svare/hjelpe meg her? trenger svar og tips!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skaff deg papirer og gå til biltilsynet etterpå.. om det ikke går så låner du noen orgfelger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skaff deg papirer og gå til biltilsynet etterpå.. om det ikke går så låner du noen orgfelger..

er bare det at jeg ikke får tak i papirer.. er på tanken på å låne felger..

Men også greit med helt nye felger da og helt nye dekk. så jeg er litt usikker. det kjipe er at det er en tomme mindre felger da. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare det at jeg ikke får tak i papirer.. er på tanken på å låne felger..

Men også greit med helt nye felger da og helt nye dekk. så jeg er litt usikker. det kjipe er at det er en tomme mindre felger da. : mad :

Hva slags felger er det snakk om da?? merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lån noen orginalfelger og gi beng i godkjenning. Har selv ikke fått dette som punkt på eu kontroll og heller ikke nevnt sist jeg ble stoppet i dekk kontroll. Du skal vel kunne bruke et vilket som helst tuv papir på felgene bare det er rette dim og ET som står i papirene sies det : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står under galleriet på bilen hans at de heter orobica line, størrelsen er 19"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer det, jeg vet ikke noe mere , går utifra at de heter de siden det står det på felgene..

blir vell til at jeg låner noen felger, men hadde jo vært greit å hatt de 19"erne i vognkortet å da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT : Noen som vet hvem som forhandler disse felgene ? må muligens ha 2 nye : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.