#1 Skrevet Juni 19, 2016 Byttet tilfeldigvis en sikkring til kupelyset i min audi TT 2007 og sikkert ved ren tilfeldighet kommer absolutt alt av feilmeldinger etterpå, ESP funksjonfeil, lyser på bremser og toppen av alt nå starter ikke bilen heller bare kjinner.. Koblet opp diagnosen for å se hva som foregår, men den får nå ikke kontakt med diagnose for motoren, får en feilmelding som sier jeg må slå på tenninga.. Nå skal det og nevnes at bilens DEFA alarm gikk av rett etter sikringbytte, det var dog min feil, men fikk slått den av som vanlig med fjernkontrollen.. Noen her som vet om DEFA alarmen også kan lage krøll her så jeg verken får koblet diagnoe eller noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2016 Har du sjekket om andre sikringer er gått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2016 Var nå lei av alarmen så nå er nå den skikkelig frakoblet.. Fortsatt samme problem, får ikke starte står bare å kinner.. Kommer feilending på esp deretter på bremser... Har ikke funnet noen andre sikringer som er blåst... Dette kom jo helt ut av det blå.. Har aldri hatt noen problemer eller feilmeldinger utenom en blåst lyspære tidligere.. Virker som startsperra henger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...