#1 Skrevet Juni 19, 2016 Hei! Jeg lurte på hvordan quattro systemet fungerer på audi? Jeg sliter med risting i bilen over 70km/t. (skikkelig risting) og når jeg hadde den på løftebukken og kjørte i lufta hørte jeg en rasling/metallisk lyd fra den delen før diffen og mellom mellomakslingen.. Noen som kan forklare meg hva den delen gjør? er det bare et rør? tar gjerne i mot tips og forslag til hva som kan være feil også (Y) Har prøvd og bytte foringa som holder bakakslingen til en stivere en, men da ble det bare værre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2016 Den delen som er markert med rødt er det jeg hører lyden fra.. kan dette ha noe med ristinga i bilen og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2016 Der går akslingen/pinjongen til til kronhjulet(diffen) Det sitter helt sikkert et lager der, som kan være gåent. Jeg ville ha tatt ned hele diffhuset og demontert alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...