#1 Skrevet Juni 21, 2016 Ønsker og kjøpe et taktrekk til Golf 2 MED takluke, gjerne av den typen uten utenpå liggende filt da det skal lakkeres svart! Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2016 Jeg har grått i elverum ikke langt unna roverud det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2016 ja hør der, det er i ok skikk? pris tenker du på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2016 Er den standard knekken på siden av takluka, det blir når man demonterer... har fikset et slikt før med glassfiber på baksida... ellers er det ok. hva byr du står og tar opp plass egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2016 Er den standard knekken på siden av takluka, det blir når man demonterer... har fikset et slikt før med glassfiber på baksida... ellers er det ok. hva byr du står og tar opp plass egentlig Noen mulighet til og ta en bilde av knekken? Har null formening om hva no slik er verdt så usikker på hva jeg skal by, lettere om du gir meg en prisantydning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2016 200kr... kan prøve å huske å ta bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2016 vel... trekket har bikket og knekkt totalt i garasjen i natt. så er bare kast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2016 vel... trekket har bikket og knekkt totalt i garasjen i natt. så er bare kast. Det var typisk: bh : da fårn bare leite videre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2016 Ta kontakt med Lisa Bredesen på Facebook, hun har kanskje noe til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2016 Jeg har et svart til todørs. Men er helt i haugesund da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2016 Jeg har et svart til todørs. Men er helt i haugesund da:( Hmm, er nesten verdt og ta turen hvis det er helt og til bil med takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 7, 2016 Har flere av den lyse utgaven for 3dørs bil med luke. 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 7, 2016 Hmm, er nesten verdt og ta turen hvis det er helt og til bil med takluke? Send meg nummeret ditt så skal jeg sende noen bilder=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2016 97143422 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 7, 2016 Da har jeg sendt deg en melding;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 8, 2016 Har flere av den lyse utgaven for 3dørs bil med luke. 500,- Er disse i bra skikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 8, 2016 Er disse i bra skikk? Ja. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 10, 2016 Ja. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Tar kontakt i løpet av uka! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...