Hugget; 1998 Passat 1,8 Syncro sedan

Anbefalte innlegg

Har hugget en 1998 modell Passat sedan. Lite jeg skal ha selv så har litt liggende som kanskje noen har bruk for?

Delene befinner seg Hjelmeland kommune, Rogaland

Bilder skaffes ved interesse.

Har satt pris på noen av delene pga forumregler. Bare å komme med bud!

Kjøper betaler frakt!

• Venstre skjerm forran - veldig god stand vil jeg si. Litt rust inni buen, der en fester innerskjerm.
  • Begge dører på venstre side, minimalt med rust her også. Liten rose på størrelse med en 5kr på "b-stolpen" på dør forran. Dører er rensket for deler, men bakdør er inkl rute!
  • På høyre side plukket jeg kun av bakdør. Minimalt med rust, liiiiiiten bulk. Bilen var borti autovern, derfor liten bulk, resten på denne siden gikk i søppelet. Dør er rensket for deler, men inkl rute!
  • Panser er veldig bra, omtrent ingen steinsprut!
  • 2x el speil, stort + lite, fungerte ok frem til jeg plukket de av. 300,- stk
  • 4x el vindu, komplett innerplate (wire, motor, ikke kabelmatte!), fungerte ok frem til jeg plukket de av. 300,- stk
  • Alt av bremser på bilen ble byttet for litt under 1 år siden, så mye igjen av skiver, klosser og calippere. 280x22 skiver på denne mener jeg det var. Har bare bremsene fremme pr d.d. 1000,- / bud for alt fremme.
  • 5tr. manuell kasse (syncro!) 1500,- / bud
  • Diverse elektronikk som ecu for motorkode ADR (1,8 20v 125hk), airbag, abs komfortmodul, krasj.sensor

Motor beholder jeg selv pga en liten ulyd som kom av og til. Alt etter girkasse er søppel, traversen bak var så rustet at den knakk av! : haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.