#1 Skrevet Juni 22, 2016 Hva er innpreset og senter diameter på RS 6 C7. Ønsker å finne felger som er 19" eller 20" med bredde 8"-9" bredde for å kunne bruke ca 245 bredde på vinterhjul. Håper det er noen med tekniske detaljer der ute som kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2016 Hva er innpreset og senter diameter på RS 6 C7. Ønsker å finne felger som er 19" eller 20" med bredde 8"-9" bredde for å kunne bruke ca 245 bredde på vinterhjul. Håper det er noen med tekniske detaljer der ute som kan hjelpe. Originalt har den 21x9.5" ET26. Diameter på navet er 66.6mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2016 Takk for hjelpen. Det var akkurat det jeg trengte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2016 2017 Audi RS6 Performance ?: rock :. Denne må du få lagd tråd på Kan det være den som ble solgt på Gjøvik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2016 2017 Audi RS6 Performance ?: rock :. Denne må du få lagd tråd på Kan det være den som ble solgt på Gjøvik? Den sorte som sto i butikken der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2016 Denne er Ascari blå, jeg får den på torsdag etter planen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2016 Den jeg tenker på ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2016 Der var du rett før meg Må være en utrolig bil! Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2016 Denne er Ascari blå, jeg får den på torsdag etter planen. Med titanoptikk eller? Skikkelig drømmebil du får deg! Husk masse bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2016 Titan på felger. Bestilte alu optikk da jeg synes det er finere kontrast, performance interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...