#1 Skrevet Juni 26, 2016 Hei Er det noen som har peiling på hva som går på en Polo 6r?? Vil gjerne ha litt breie hjul da jeg føler bilen er alt for ustabil etter min smak med smale original hjul Tips til hvilke felger som hadde sett bra ut på bilen å taes imot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2016 Du kan gå helt opp til 8x18 med 215/35/18 men da trenger du litt senk for at det skal bli kledelig.http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1131361-saenkning_af_vw_polo_6r_med_18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2016 Angående stabilitet, så ville jeg vurdert å senke tyngdepunktet noe først [emoji6] Kjørte min Polo GTI på org understell og 195/50R16 piggfrie vinterdekk i 1mnd, og det ble svært merkbar forskjell med Eibach-fjører montert. På originale 7,5x17 GTI-felger og 215/40R17 sommerdekk har jeg ingenting å utsette på stabilitet for normal, inspirert gatekjøring. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2016 Du kan gå helt opp til 8x18 med 215/35/18 men da trenger du litt senk for at det skal bli kledelig.http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1131361-saenkning_af_vw_polo_6r_med_18 Se der ja! Tempe dekkservice i trondheim mente at 8.5"x18 var ikke noe problem Derfor jeg sjekker opp før det blir noe handel Planene er å få handlet coilovers så lavere skal den bli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2016 Angående stabilitet, så ville jeg vurdert å senke tyngdepunktet noe først [emoji6] Kjørte min Polo GTI på org understell og 195/50R16 piggfrie vinterdekk i 1mnd, og det ble svært merkbar forskjell med Eibach-fjører montert. På originale 7,5x17 GTI-felger og 215/40R17 sommerdekk har jeg ingenting å utsette på stabilitet for normal, inspirert gatekjøring. Sent from my iPhone using Tapatalk Plana er senkesett før felger, men kjekt å få vite andre sine erfaringer før man går på en smell når man skal handle hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...