#1 Skrevet Juni 29, 2016 (endret) AAN-motor selges. Motoren ble overhalt for fem år tilbake, men har av uviss årsak fått lav kompresjon på sylinderen nærmest torpedoveggen. De andre sylinderne ligger i området 11,5-12,5. Feilen ligger trolig i stempelringer/blokk, konklusjonen er trukket etter at kompresjonen økte ved å helle litt olje i sylinderen ved kompresjonstest. Oljetrykk ligger godt over spesifikasjon. Motoren selges uten innsug/dyser, men med eksosmanifold (billig RS2-kopi) og turbo. Turbo er en standard K24-7000, overhalt for anslagsvis 15-20 000 km siden. Da motoren har stått i en typ44, har den remhjul fra 3B. Svinghjul/clutch har den ikke. Selges kr 6000 - om den er for høy, er det bare å slenge inn et bud Motoren befinner seg i Akershus, ca 45 min fra Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2016 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2016 Tipper du får det du ønsker om du demonterer toppen å finner ut hvorfor den har lite komp. Dyrt å kjøpe om det skulle vise seg å være sprekk i blokka.. Byr 2000,- som den står jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2016 Greit. Du må hente den senest lørdag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2016 Ble denne solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2016 Neei. Den ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2016 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2016 Interresert I å selge kun turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2016 Nei. Beklager. Jeg har ikke mulighet til å oppbevare motoren, så det har jeg ingen interesse av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2016 Nei. Beklager. Jeg har ikke mulighet til å oppbevare motoren, så det har jeg ingen interesse av. Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2016 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...