Anbefalte innlegg

AAN-motor selges.

Motoren ble overhalt for fem år tilbake, men har av uviss årsak fått lav kompresjon på sylinderen nærmest torpedoveggen. De andre sylinderne ligger i området 11,5-12,5. Feilen ligger trolig i stempelringer/blokk, konklusjonen er trukket etter at kompresjonen økte ved å helle litt olje i sylinderen ved kompresjonstest.

 

Oljetrykk ligger godt over spesifikasjon.

Motoren selges uten innsug/dyser, men med eksosmanifold (billig RS2-kopi) og turbo. Turbo er en standard K24-7000, overhalt for anslagsvis 15-20 000 km siden.

 

Da motoren har stått i en typ44, har den remhjul fra 3B. Svinghjul/clutch har den ikke.

 

Selges kr 6000 - om den er for høy, er det bare å slenge inn et bud :)

 

Motoren befinner seg i Akershus, ca 45 min fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du får det du ønsker om du demonterer toppen å finner ut hvorfor den har lite komp. Dyrt å kjøpe om det skulle vise seg å være sprekk i blokka..

Byr 2000,- som den står jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit. Du må hente den senest lørdag kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neei. Den ligger her :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interresert I å selge kun turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Beklager. Jeg har ikke mulighet til å oppbevare motoren, så det har jeg ingen interesse av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Beklager. Jeg har ikke mulighet til å oppbevare motoren, så det har jeg ingen interesse av.

 

 

 

Den er grei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.