#1 Skrevet Juli 3, 2016 Hei! Jeg har en passat 3c 4motion som er veldig ustabil i høyre svinger. Dette har komt etter jeg gikk fra 17"felger til 19". Ikke lett å forklare men jeg skal prøve: Når du kommer til en høyre sving å begynner å legge over så setter den seg på en måte bak å jeg må kompansere litt på styringen. Det føles nesten ut som den har bakhjulsstyring Dette skjer kun i høyre svinger i fart fra 60 å oppøver. Det krever litt krapp sving men ikke noe ekstremt. Bilen kommer rett fra 4-hjulskontroll, dog med 17" felger på. Har hatt av hjulene bak å sitt etter slakk, men alt ser greit ut. Noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2016 Kan kanskje være en idé å se på dekkegenskapene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2016 Jeg har tenkt på om det kansje er myke dekkvegger som gjør det, men da burde det vert likt hver vei. Har også prøvd alt fra 2.2 bar i dekkene til 3.2 bar å det var best på ca 2.5bar å da kan de ikke verr dekkene etter mitt hode. Dekka er minerva 225.35r19 på 8x5" felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2016 var borti dette fenomenet på fatterns meredes med 225 17 hjul. han hadde noe billighjul som gjorde at bilen oppførte seg slik. ble bytta til nokian hjul og problemet forsvant, samme dimensjon på hjula, bare annet mønster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2016 (endret) Har bytte om dekka bak nå å den oppfører seg slik som før, "sladdete" i høyresvinger og helt normalt i venstre svinger. Så da er det sikkert slakk en plass bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2016 Ferdig demper? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2016 1 måned gammelt justerbart senkesett supersport black evo, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2016 Minerva vinterdekkene jeg hadde på Polo opplevdes noe liknende. Hvis du ikke finner slakk, kan du jo prøve noen andre felger og dekk evnt.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2016 hadde lignende opplevelse med 225/40-18 achillesdekk på gammelbilen c5 tdiq, kjentes ut som den ville slippe bak. med både sommer og vinterhjul i org 16" dim, var den helt fin sjekket ikke datostempling på dekkene, mulig de var gamle og harde..?? bra mønster i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...