#1 Skrevet Juli 3, 2016 Har lyst å fjerne disse pyntelistene på min S6 siden de er noe bøyd, og jeg ikke er så glad i krom. Hvordan er disse festet? Har de en tettefunksjon? Vil det se rart ut når de er fjernet, som om noe mangler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2016 Tenker du på de på toppen av dørbladet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2016 Jepp Sent fra min H60-L04 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2016 Disse er en del av hele listverket som tetter mot vinduet. Du må I tilfelle bytte ut hele lista med den typen som er I sort matt,eller lakkere de. Må skru ut vindusramma og borre ut poppnagler bak der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2016 Såpass! Tror jeg forsøker å lakkere de i første omgang. Takk for godt svar. Sent fra min H60-L04 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...