#1 Skrevet Juli 4, 2016 Hei Har nå lest endel om haldex controller. Jeg har kjøpt meg en s3 200 mod å ønsker en haldex kontroller. Kan noen hjelpe meg å gi meg en god forklaring og hvem jeg burde kjøpe. Fordeler og ulemper på disse. Bil en skal brukes på bane/ is og til kosekjøring hjemme. Gi meg gjerne ett svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2016 HPA Motorsport i Kanada. Er muligens de som er best på Haldex. Jeg har løsning fra de, og er meget fonøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2016 Bestilte du rett fra hPa i Canada?? Hva ble prisen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2016 HPA Motorsport i Kanada. Er muligens de som er best på Haldex. Jeg har løsning fra de, og er meget fonøyd. Kjøpte du direkte fra deres side?? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2016 8P eller 8L? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2016 WAUZZZ8LZYA077561 Shassinummer så da er det vel 8L Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2016 Hallo beklager sent svar (ferie). Kjøpte direkte fra deres side - fikk en god deal ca 1.200 dollar + frakt og mva. Kjempe fornøyd. Kjørt over 1 år, og det har ikke vært noe feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2016 Hallo beklager sent svar (ferie). Kjøpte direkte fra deres side - fikk en god deal ca 1.200 dollar + frakt og mva. Kjempe fornøyd. Kjørt over 1 år, og det har ikke vært noe feil. Så bra! Kan en låse den til 50% eller hvordan er det?? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2016 Hvis du kjøper den "programerbare" (Tmap tror jeg den heter) versjonen så regner jeg med det. Men det er bare å sende e-post til HPA, jeg fikk svar samme dag på mine spørsmål. Jeg kjøpte løsninen med 3 forhåndsprgramerte innstillinger. Jeg har da standard (VW sitt "standard oppsett"), sport og race oppsett på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2016 Har du den med liten skjerm som du kan justere på? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2016 Nei, jeg har produktet som heter: "Gen 2 Switchable Stock/Sport/Race Controller", med trådløs fjernkontroll. Men du trenger mest sannsynlig løsningen med liten skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2016 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6947845-United-motorsport-performance-haldex-software Alternativt United motorsport, hvis man av ulike grunner ikke har lyst å deale med HPA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2016 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6947845-United-motorsport-performance-haldex-software Alternativt United motorsport, hvis man av ulike grunner ikke har lyst å deale med HPA Har du erfaring med denne fra United? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2016 Har ikke personlig erfaring med noen av de. Men skal ligge en del reviews på vortex av begge Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...