Trenger litt hjelpe med haldex kontroller??

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå lest endel om haldex controller. Jeg har kjøpt meg en s3 200 mod å ønsker en haldex kontroller.

Kan noen hjelpe meg å gi meg en god forklaring og hvem jeg burde kjøpe. Fordeler og ulemper på disse.

Bil en skal brukes på bane/ is og til kosekjøring hjemme.

Gi meg gjerne ett svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HPA Motorsport i Kanada. Er muligens de som er best på Haldex. Jeg har løsning fra de, og er meget fonøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte du rett fra hPa i Canada?? Hva ble prisen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HPA Motorsport i Kanada. Er muligens de som er best på Haldex. Jeg har løsning fra de, og er meget fonøyd.

Kjøpte du direkte fra deres side??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WAUZZZ8LZYA077561

Shassinummer så da er det vel 8L

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo beklager sent svar (ferie). Kjøpte direkte fra deres side - fikk en god deal ca 1.200 dollar + frakt og mva. Kjempe fornøyd. Kjørt over 1 år, og det har ikke vært noe feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo beklager sent svar (ferie). Kjøpte direkte fra deres side - fikk en god deal ca 1.200 dollar + frakt og mva. Kjempe fornøyd. Kjørt over 1 år, og det har ikke vært noe feil.

Så bra! Kan en låse den til 50% eller hvordan er det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjøper den "programerbare" (Tmap tror jeg den heter) versjonen så regner jeg med det. Men det er bare å sende e-post til HPA, jeg fikk svar samme dag på mine spørsmål. Jeg kjøpte løsninen med 3 forhåndsprgramerte innstillinger. Jeg har da standard (VW sitt "standard oppsett"), sport og race oppsett på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du den med liten skjerm som du kan justere på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg har produktet som heter: "Gen 2 Switchable Stock/Sport/Race Controller", med trådløs fjernkontroll. Men du trenger mest sannsynlig løsningen med liten skjerm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke personlig erfaring med noen av de. Men skal ligge en del reviews på vortex av begge :)

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.