#1 Skrevet Juli 4, 2016 Er litt nysgjerrig på dette siden jeg ikke kommer til å bruke servopumpa på min. Er set kanskje godt nok å bare måle seg frem til en reim som er mindre når man fjerner. Slik jeg kan se får den fortsatt spenn rundt hjulene selv med klima og servopumpe borte. For de som lurer er det de to nederste til høyre i bildet. Så reim vil gå i loop fra dynamo-veivaksel-strammer. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2016 Citroen EL-servopumpe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2016 http://www.clubgti.com/showthread.php?215485-1-8T-without-power-steering-which-alternator-belt Delenummer 038 903 137G Number of Ribs: 6 for belt length: 906 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2016 Du er en knupp! kjempe! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...