Trøbbel med bremser på Audi S2

Anbefalte innlegg

Problem løst. Det viste seg at navdiameter var 67 mm på skiva jeg hadde kjøpt (Mercedes AMG), så jeg måtte slipe vekk litt for å få den på skikkelig : bh :

Hei,

Jeg byttet nylig bremseskiver foran på S2'n og etter det så sliter jeg med at bremsene mister alt trykk med en gang jeg begynner å kjøre. Pedalen går da helt i bunn og det er tilnærmet null bremsekraft. Jeg må pumpe som en gal mens bilen ruller og da kommer trykket og bremsekraften tilbake etter hvert.

Når bilen står i ro, enten av eller på tomgang så er trykket ok og dette holder seg (var fortsatt hard på pedalen nå etter et par dager i garasjen).

Kan også nevne at jeg får opp varsel i dashboardet samt at det piper dersom jeg trykker hardt på pedalen et par ganger.

Bremsene ble luftet i fjor sommer, så jeg tror ikke det er luft som er problemet her. Jeg kan heller ikke finne noen lekkasjer, nivået på bremsevæsken er på maks og har ikke endret seg.

Noen som har en idé om hva som kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.