#1 Skrevet Juli 7, 2016 http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/luk-flywheel-sachs-sre-clutch-kit-for-vw-passat-audi-a4-audi-a6-1-9-2-0-tdi-6-speed.html Er dette en forsterket clutchpakke? har en audi a4 2.0tdi BPW 140hk som er chippet, ble byttet clutch og svinghjul på rundt 120k og bilen er rullet 191k nå.. hvis jeg har 3 eller 5 gir under fart å clutcher for å prøve å se om clutchen holder igjen så ruser bare motoren seg, altså clutchen slurer hvis jeg under fart trykker inn clutch for å gi gass for så å slippe clutch.. tyde på småsliten clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2016 Det er det. Will handle more power Ratet til 500Nm om du går for "organisk" lamell, som er det du burde ha. Nå veit jeg ikke effekt i din, men er vel neppe over 500Nm med mindre du har gjort mer enn chip. For å teste clutch, kan du også stå stille, ha den i et høyt gir (over 2.), gi gass og bråsleppe ut clutchen. Da skal den normalt sett "bråstoppe" og ikke slure til den stopper. Å kjøre i et høyt gir, f.eks 4. gir, holde inn bremsen og gi gass vil også sørge for at clutchen slipper hvis den begynner å bli så dårlig som det høres ut som den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2016 Det er det. Ratet til 500Nm om du går for "organisk" lamell, som er det du burde ha. Nå veit jeg ikke effekt i din, men er vel neppe over 500Nm med mindre du har gjort mer enn chip. For å teste clutch, kan du også stå stille, ha den i et høyt gir (over 2.), gi gass og bråsleppe ut clutchen. Da skal den normalt sett "bråstoppe" og ikke slure til den stopper. Å kjøre i et høyt gir, f.eks 4. gir, holde inn bremsen og gi gass vil også sørge for at clutchen slipper hvis den begynner å bli så dårlig som det høres ut som den er. høres bra ut, var ikke såå ille pris heller.. det sies at den skal være 185hk og 400-420nm så bør holde med den clutchpakken da, men hva er forskjellen på de to lamellene? sinter og organic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2016 Det står også forklart på siden du linker til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2016 Det står også forklart på siden du linker til:) Ja det står der når jeg begynte å lese! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...