#1 Skrevet Juli 7, 2016 Hei Må bytte pakning på bunnpannen på 92' passat VR6. Ser det er 2 delenumre som går igjen på nettet, 021 103 609 og 021 103 609B. Ser identisk ut på form, men den som er merket med "B" er visstnok til nyere VR6? Passer disse overens? Sliter med å finne til 021 103 609 på nett fra noen som sender til Norge. Hvor handler folk slike slitedeler fra når det ikke er å oppdrive gjennom møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2016 (endret) Hei Må bytte pakning på bunnpannen på 92' passat VR6. Ser det er 2 delenumre som går igjen på nettet, 021 103 609 og 021 103 609B. Ser identisk ut på form, men den som er merket med "B" er visstnok til nyere VR6? Passer disse overens? Sliter med å finne til 021 103 609 på nett fra noen som sender til Norge. Hvor handler folk slike slitedeler fra når det ikke er å oppdrive gjennom møller? Vil tro de er like - regner med den ene er fra en 2.8 (AAA) og den andre er 2.9 (ABV) (eller evt 2.8 som står i transporter som jeg ikke husker koden på), jeg har i allefall vært bort 2 forskjellige "utforminger" på selve pannene, men de passer "om en annen"........om jeg ikke husker feil så er den ene pannen litt dypere enn den andre...... EDIT: Etter litt mer sjekking så er det visst noe forskjell på tidlig/sen VR6: Remember there are two types of VR6 sump gasket. Early and late models. The bolt length is different as a result. Plain gasket card for early (shorter bolt) and rubber with metal ferrals for late (longer bolt). Fitting early gasket with later longer bolts causes fouls in some of the bolts holes which are closed off. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2016 Kjempe! Takk for svar! Da er det nok den enkle pakningen for min del. Da gjenstår det bare å finne en forhandler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2016 Du kunne jo hørt med møller - spørs jo om det ikke bare er skruene du evt må bytte ? Ser de har følgende forskjellige "bolter: M6x14 M6x17 men de har også en som er oppgitt å være det "samme" som de kaller for "Cheese head bolt" det er en M6x12 bolt men usikker på hva dette er ment som...... Virker jo i allefall som den pakningen er en "replacement" pakning.......så den bør jo kunne brukes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...