#1 Skrevet Juni 20, 2005 Lurte på hva som er lovlig når en setter på en felg og ser at det ikke er mer enn ca.4-5mm klaring i senteret av felgen og til "bøylen" på callipter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2005 Lurte på hva som er lovlig når en setter på en felg og ser at det ikke er mer enn ca.4-5mm klaring i senteret av felgen og til "bøylen" på callipter? Kan ikke se at dette skulle være noe problem. Er en del biler som ikke har mer enn dette originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 er det klaring er det lov. har aldrig sett noen regel på dette. har også hvert på pkk hos statens vegvesen meg 2mm klaring og blitt godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 Mener å huske at jeg har lest at det er minimum 3 mm klaring et sted. Dette for å kunne ha litt å gå på når det blir varmt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 Minste klaring skal være 5 mm står det i forskriftene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2005 Minste klaring skal være 5 mm står det i forskriftene! da anbefaler jeg NAF hvis du har mindre en 5 mm! hvor står dette i forskriftene? gjerne referer... eller legg noen kroner i vognkortet som de gjør sørover i europa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2005 da anbefaler jeg NAF hvis du har mindre en 5 mm! hvor står dette i forskriftene? gjerne referer... eller legg noen kroner i vognkortet som de gjør sørover i europa! Ja,det er lurt! Plutselig blir man tatt for bestikkelser også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...