#1 Skrevet Juli 8, 2016 Dama sin 3bg slutter å dra rundt 3500rpm...akkurat som turtallsperre. Om jeg prøver å presse den lenger går den i nød modus. Tror ikke fødepumpa itanken virker lenger. Men skal bilen virke uten at den er i funksjon? Får ikke sjekket evt hva som er feil før mandag og en 35 mils kjøretur hjem Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2016 Vakumslanger som er hull på? VNT mekanismen? Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2016 Pottetett luftfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2016 tett eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2016 Er nok ingen av di tingene. Tipper selv føde pumpe lmm eller map sensor. Aiden jeg ikke hører fødepumpa mer med tenning på i noen sek . Tror jeg det blir diesel mangel på høyere turtall. På 2 gir sperrer denikkefør på 4000rpm. Sperrer tidligere jo høyere gir Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2016 Hvorfor skal man over 3500rpm med en 1.9tdi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 10, 2016 Fordi de faktisk kan draes så langt uten at man taper noe effekt av det (ihvertfall kan min AVF med chip, det)? Er uansett ikke dumt å blåse rent en gang i ny og ne, for sot blir det nok av på disse motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2016 Hvorfor skal man over 3500rpm med en 1.9tdi? Jeg liker at ting skal være iorden. Skal ikke sperre på 3500rpm... og mads har et poeng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 11, 2016 I vinter hadde jeg tettet røret til luftfilteret med kiwiposer. Og delt dette i motorrommet slik at den heller skulle suge luft derifra. Tydeligvis glemt å fjerne den siste posenfør jeg satt på røret igjen....hahahaha. rart den gikk i det heletatt. Bilde sier mer enn 1000 ord. Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...