#1 Skrevet Juli 8, 2016 Noen tips til 9.5-10x20" til en hvit 13 Tiguan R-line? Blir kun senket med H&R fjærer(35mm) Ingen med krom kant etc.. Tenkte å bruke opptil 15k med dekk(hvis det lar seg gjøre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2016 Rotiform SPF Japan Racing Jr 20 eller Jr 21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2016 Nå ligger vel de felgene med dekk på fort 20-25k med dekk.. hadde ikke tenkt til å brukt så mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2016 Nå ligger vel de felgene med dekk på fort 20-25k med dekk.. hadde ikke tenkt til å brukt så mye.. Fikk tilbud fra Sindre på Tempedekk i fjor.Rotiform SPF i 20" med budsjettdekk til 13.500.- levert Lillehammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2016 det var ikke galt! Har vi noe avtale med de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2016 det var ikke galt! Har vi noe avtale med de? Tror ikke det.Vi hadde.Men si at du er vacn-medlem så får du bra priser.Veldig bra service der og kjapp tilbakemelding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 11, 2016 Noen andre tips mens jeg venter på svar fra Tempe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2016 Ingen tips til felger som kan kle bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2016 Ingen tips til felger som kan kle bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2016 Fikk svar fra tempe nå, men ikke mye god pris.. 19k pluss frakt med budsjettdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2016 Fikk svar fra tempe nå, men ikke mye god pris.. 19k pluss frakt med budsjettdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2016 Ja da. De blåser budsjettet. Men det gjør 20-tommere uansett. OZ Superturismo Dakar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2016 Har handlet Men uansett så var ikke de OZ felgene min kopp med te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2016 Har handlet Men uansett så var ikke de OZ felgene min kopp med te Kjøpte du fra Tempe Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2016 Nope.. Kjøpte av han jeg alltid handler av.. Jons dekk og felg bedre pris enn tempe! (Men nå kjøper jeg jo 1-2 sett i året av han da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...