#26 Skrevet August 7, 2016 (endret) Ingen som trenge noe? delene skal bort, så bare å komme med bud. alle delene kommer fra s4 og har gått ca 20000km, så er som nytt omtrent. Blir sikkert enig om finfin pris, om noen tar alt med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 12, 2016 Instrument solgt. Kom med bud på resten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 4, 2016 Ingen som trenger flere deler? Har oppdatert 1 post med hva som er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 8, 2016 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 12, 2016 Bakfanger solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 23, 2016 fortsatt deler igjen! noen som trenger noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 3, 2016 Hi! I'll buy the airbox assembly & exhaust if you still have it. thanks for posting parts, please send a pm or sms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 5, 2016 Har du y-rørene fra IC til innsug fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 5, 2016 Du tenker på det røret i plastikk med resirkventiler som er sølvfarget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 6, 2016 Jeg tenker på det øverste av disse to svarte her =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 6, 2016 Aah. Disse er desverre solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 7, 2016 Hei! Jeg lurer på om du kanskje har det sølvfargete Y-røret enda? Gjerne uten resirkventiler da jeg nettopp har kjøpt "710N" til min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 8, 2017 noen som trenger noe her? skal bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 12, 2017 Pris for sølvgrå intercooler rørene som går på siden av motoren og intercoolere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 12, 2017 Disse er solgt. Det jeg har igjen står i første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 24, 2017 Fortsatt deler igjen. Gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 16, 2017 Sideskjørt solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 3, 2017 Har fortsatt litt deler igjen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 15, 2017 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 19, 2017 Har du de øvre innsugsrørene fortsatt? altså det som går ned langs topp fra lobster hose til det som går inn på turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 20, 2017 Har kun igjen disse delene på bilder her. Har slettet de delene som er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 18, 2017 Har fortsatt litt deler liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...