#1 Skrevet Juli 12, 2016 (endret) Har en motor som plutselig har fått lite oljetrykk. Møller meiner at da er aksling til oljepumpen. Uten og ha tatt av bunnpannen. Koster 39000,- Noen som har erfaringer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2016 Vanlig feil dette ja dessverre. Kan hende turbo og er gåen og. Kommer anpå hvordan det skjedde og hvor lenge den gikk uten trykk Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2016 Mistet trykket på motorvei. Stoppet bilen rett etter. Ingen røyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2016 samme skjedde min. jeg kjøpte ny balanseaksel fra england med ny pinne for ca 4000nkr og ny overhalt turbo til 4000kr. jeg byttet det selv og med olje og alt kom det vel på 10-11000kr ca. møller sa ca 40 000kr når jeg spurte om pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2016 Synderen byttet ut med 6mm umbraco Så får vi se hva som har best stål kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2016 Mye jobb å skifte denne? Frykter jeg må skifte den en gang jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2016 [ATTACH=CONFIG]240706[/ATTACH] Synderen byttet ut med 6mm umbraco Så får vi se hva som har best stål kvalitet Håper du også har skiftet balanseaksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...