#1 Skrevet Juli 12, 2016 Hei! Jeg har ikke mye erfaringer med dette fra tidligere så dette er synsing, men - jeg opplevde for noen uker siden at bilen begynte å ryke blått etter å ha blitt tvinga opp noen seige bakker og i dag når jeg skulle sjekke tennpluggene, så fant jeg ut at de og pluggledningene bada i olje. Jeg tenker at dette må være pga trykk i systemet som gjør at oljen tar minste motstands vei, blant annet via toppdekselpakning og muligens ut ventiltetningene. Den har ikke ryki utover det vanlige nå i ettertid, ved normal kjøring. Jeg har forsøkt å lete meg fram til delene jeg trenger, men av en eller annen grunn så finner jeg bare til nyere biler og da er jeg redd det blir mismatch. Kanskje noen kan hjelpe meg med delenummer for eksempel? Har jeg rett i tenke veivhusventilasjon her, eller? Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2016 Er ikke stempeltinger som begynner å bli dårlige? Ot: jobber du i eidsiva... kjenner igjen navnet ditt... jobber selv i relacom Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2016 Er ikke stempeltinger som begynner å bli dårlige? Ot: jobber du i eidsiva... kjenner igjen navnet ditt... jobber selv i relacom Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2016 merker du om det er mye trykk i veivhuset om du tar av oljelokket da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2016 merker du om det er mye trykk i veivhuset om du tar av oljelokket da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2016 Pluggledningene.. bader de i olje er toppdekselpakning defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2016 Pluggledningene.. bader de i olje er toppdekselpakning defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...