SOLGT Norsk regga S4 2.7 Biturbo SEDAN prosejkt selges

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte denne for få mnd siden og skulle ha den som et langtids prosjekt. Men innser nå at jeg sliter med å få tiden til å strekke til, og vurderer å skaffe meg en "ferdig" bil istedet

Sjekk prosjekt tråd:

http://forum.vacn.no/showthread.php?282258-VURDERES-SOLGTS-4-2-7-Biturbo-quot-Club-Sport-quot-prosjekt&p=3047503#post3047503

 

Bilen står nå altså uten understell.

 

-Traverser og enkelte understells deler er skikkelig sandblåst og lakket med 2K ( alt er ikke ferdig )

 

Bilen er komplett med alle deler som skal til for å få den opp og gå.

Norsk bil, DVs ta Eu kontroll og hent ut skilter

Eksos er litt rusta, kan sikkert repareres men planen var å kjøpe nytt

Usikker på tillstand på turboer, men den ene ser ganske ny ut

 

 

Veldig hel og pen i kaross, ingen bulker, stort sett bra i lakk, hjulbuer må lakkes, forskjermer må lakkes, panser og fremfanger er blått, så det må lakkes. Veldig helt og pent kaross

 

Er på 17" org S4 felger ( har 2 sett hvorav 1 sett er sandblåst klar til grunning / lakk )

 

Jeg ga 52 000kr for prosjektet. Har vel ikke tillført noen verdi på prsojektet foruten opplakka understellsdeler

 

Så er det vel ikke så lett å selge en ikke rullende bil... men den henger i bukk nå, og en provisorisk tralle for å flytte rundt i verksted kan følge med.

Så den kan vel heises greit ned på en biltralle

 

selges for 40 000kr

 

 

 

EDIT

Da fraktes denne til ny eiger i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Kjøpte denne for få mnd siden og skulle ha den som et langtids prosjekt. Men innser nå at jeg sliter med å få tiden til å strekke til, og vurderer å skaffe meg en "ferdig" bil istedet

Sjekk prosjekt tråd:

http://forum.vacn.no/showthread.php?282258-VURDERES-SOLGTS-4-2-7-Biturbo-quot-Club-Sport-quot-prosjekt&p=3047503#post3047503

 

Bilen står nå altså uten understell.

 

-Traverser og enkelte understells deler er skikkelig sandblåst og lakket med 2K ( alt er ikke ferdig )

 

Bilen er komplett med alle deler som skal til for å få den opp og gå.

Norsk bil, DVs ta Eu kontroll og hent ut skilter

Eksos er litt rusta, kan sikkert repareres men planen var å kjøpe nytt

Usikker på tillstand på turboer, men den ene ser ganske ny ut

 

 

Veldig hel og pen i kaross, ingen bulker, stort sett bra i lakk, hjulbuer må lakkes, forskjermer må lakkes, panser og fremfanger er blått, så det må lakkes. Veldig helt og pent kaross

 

Er på 17" org S4 felger ( har 2 sett hvorav 1 sett er sandblåst klar til grunning / lakk )

 

Jeg ga 52 000kr for prosjektet. Har vel ikke tillført noen verdi på prsojektet foruten opplakka understellsdeler

 

Så er det vel ikke så lett å selge en ikke rullende bil... men den henger i bukk nå, og en provisorisk tralle for å flytte rundt i verksted kan følge med.

Så den kan vel heises greit ned på en biltralle

 

selges for 40 000kr

 

 

 

EDIT

Da fraktes denne til ny eiger i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

 

Ikke langt for han å kjøre til drømmeforhold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

 

Ikke langt for han å kjøre til drømmeforhold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

 

Hei!

Snøskuter er ikke noe jeg trenger dessverre.

Dette er en billig inngang til orginal norsk regga S4 biturbo folkens, heller ikke så ofte det er sedan til salgs.

 

Bud er lov :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er så innmari mye snø langs kysten så tar du vel bytte i snøscooter kanskje?? ;)

 

Hei!

Snøskuter er ikke noe jeg trenger dessverre.

Dette er en billig inngang til orginal norsk regga S4 biturbo folkens, heller ikke så ofte det er sedan til salgs.

 

Bud er lov :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.