Regga og godkjent / godkjennbar "tracday" modefisert gatebil ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Innser at jeg ikke får tid til å gjøre like mye på bil prosjekt som jeg ønsker....

 

Vurderer derfor å kjøpe en kjøreklar bil

 

 

Drømme objekt S4 2,7 sedan, med godkjent senk/halvbur bøttestoler og driftsikkert Baneoppsett

 

Jeg vil ha mulighet for å kjøre bilen lovlig på gata, og kunne få den gjennom Eu kontroll uten å spandere en kasse konjakk på kontrolløren:p

Men skal ikke kjøres mye så om oppstramminga har gått på bekostning av komfort så er det greit ;)

 

 

Åpen for forslag

 

Pris avhenger av tillstand og bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innser at jeg ikke får tid til å gjøre like mye på bil prosjekt som jeg ønsker....

 

Vurderer derfor å kjøpe en kjøreklar bil

 

 

Drømme objekt S4 2,7 sedan, med godkjent senk/halvbur bøttestoler og driftsikkert Baneoppsett

 

Jeg vil ha mulighet for å kjøre bilen lovlig på gata, og kunne få den gjennom Eu kontroll uten å spandere en kasse konjakk på kontrolløren:p

Men skal ikke kjøres mye så om oppstramminga har gått på bekostning av komfort så er det greit ;)

 

 

Åpen for forslag

 

Pris avhenger av tillstand og bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.