#1 Skrevet Juli 13, 2016 Fattern har ett problem på sin Audi A8 2007 mod. Saken er at bremselyset på BEGGE høyre bak-lykter (på skjerm og bakluke) blinker konstant, og urytmisk. Har tatt av deksel bak og prøvd å rikke litt på kontakter og ledninger, men utgjør ingen forskjell. For meg ser det ikke ut som det er tilgang til lykt eller festeanordning ved å fjerne deksel i bagasjerom? Noen som har noe erfaringer med lignende, eller tips til hva man kan gjøre i neste steg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2016 Fattern har ett problem på sin Audi A8 2007 mod. Saken er at bremselyset på BEGGE høyre bak-lykter (på skjerm og bakluke) blinker konstant, og urytmisk. Har tatt av deksel bak og prøvd å rikke litt på kontakter og ledninger, men utgjør ingen forskjell. For meg ser det ikke ut som det er tilgang til lykt eller festeanordning ved å fjerne deksel i bagasjerom? Noen som har noe erfaringer med lignende, eller tips til hva man kan gjøre i neste steg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2016 Må ta utnoe rundt deksler plugger for å skru av lykta. Jeg har komplette lykter til høyre side liggende evt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2016 Må ta utnoe rundt deksler plugger for å skru av lykta. Jeg har komplette lykter til høyre side liggende evt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2016 Må ta utnoe rundt deksler plugger for å skru av lykta. Jeg har komplette lykter til høyre side liggende evt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Den første setninga forsto jeg ikke helt? Er jo bare noen braketter bak i der, og så ser jeg 2 gjennomføringer hvor det går kabler igjennom. Kjekt å vite tilfelle han trenger de :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2016 Må ta utnoe rundt deksler plugger for å skru av lykta. Jeg har komplette lykter til høyre side liggende evt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Den første setninga forsto jeg ikke helt? Er jo bare noen braketter bak i der, og så ser jeg 2 gjennomføringer hvor det går kabler igjennom. Kjekt å vite tilfelle han trenger de :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2016 Er noen runde plugger i noen plastdeksler man kan fjerne. Så kommer man til skruene til lyktene. Noen år siden jeg gjorde det så husker ikke helt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2016 Er noen runde plugger i noen plastdeksler man kan fjerne. Så kommer man til skruene til lyktene. Noen år siden jeg gjorde det så husker ikke helt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2016 Er noen runde plugger i noen plastdeksler man kan fjerne. Så kommer man til skruene til lyktene. Noen år siden jeg gjorde det så husker ikke helt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Er det i plastikkramme rundt åpningen til bagasjerommet? Pris for lyktesatsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2016 Er noen runde plugger i noen plastdeksler man kan fjerne. Så kommer man til skruene til lyktene. Noen år siden jeg gjorde det så husker ikke helt Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Er det i plastikkramme rundt åpningen til bagasjerommet? Pris for lyktesatsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2016 Tror det. Husker ikke helt 2000kr for begge høgre side. Ser di er oppe i 1500 kr ++ pr stk brukte div steder Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2016 Tror det. Husker ikke helt 2000kr for begge høgre side. Ser di er oppe i 1500 kr ++ pr stk brukte div steder Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 14, 2016 Noen tips på problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 14, 2016 Noen tips på problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2016 Som nevnt før i tråden, det er en smal sak å ta ut lyktene. Kan være lurt å ha en ny tettningslist (tettningskit) rundt lykten. Jeg ville ha målt spenningen til lykten, for å finne ut om det er lykten som skaper blinkingen eller om det kommer fra bilen. Det er ganske enkelt å åpne lyktene (etter hva jeg husker), så det burde være mulig å fikse feilen, om man har litt elektrisk kunnskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...