Anbefalte innlegg

Ønsker meg en Golf Mk6 GTI, med alt det fine utstyret disse kom lesset med :) De går nå på finn.no til ca. 260000/270000, så det er budsjettet. Ingen hast for meg, så jeg venter til den "rette" bilen byr seg:

• Carbon Steel Grey
  • Skinninteriør
  • Stor navi
  • P.Assistent
  • Ryggekamera
  • Takluke
  • KeyLess

Kan gjerne være original, det er gjerne et pluss. Trenger på ingen måte å være 35 Edt. da disse bruker å være dyrere. Heller ikke ihjelkjørt (eks. 150000km osv.) Man./DSG, spiller ingen rolle. :) Ta kontakt med meg på farukp@outlook.com eller 40761110 (Etter 17:00) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker meg en Golf Mk6 GTI, med alt det fine utstyret disse kom lesset med :) De går nå på finn.no til ca. 260000/270000, så det er budsjettet. Ingen hast for meg, så jeg venter til den "rette" bilen byr seg:

• Carbon Steel Grey
  • Skinninteriør
  • Stor navi
  • P.Assistent
  • Ryggekamera
  • Takluke
  • KeyLess

Kan gjerne være original, det er gjerne et pluss. Trenger på ingen måte å være 35 Edt. da disse bruker å være dyrere. Heller ikke ihjelkjørt (eks. 150000km osv.) Man./DSG, spiller ingen rolle. :) Ta kontakt med meg på farukp@outlook.com eller 40761110 (Etter 17:00) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.