#1 Skrevet Juli 14, 2016 Er det noen som vet hvor all vannet kommer inn til reservehjulsbrønnen i bilen?? Er en audi a4 b7 avant... noen andre som har opplevd det? Var nesten helt full av vann i vinter og nå er det 6cm høy vannstand.... Vil ikke drukne i bilen så håper noen har svar...[ATTACH=CONFIG]240460[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]240460[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2016 Er det noen som vet hvor all vannet kommer inn til reservehjulsbrønnen i bilen?? Er en audi a4 b7 avant... noen andre som har opplevd det? Var nesten helt full av vann i vinter og nå er det 6cm høy vannstand.... Vil ikke drukne i bilen så håper noen har svar...[ATTACH=CONFIG]240460[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]240460[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk rundt tanklokket, har opplevd det på en A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk rundt tanklokket, har opplevd det på en A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk rundt tanklokket, har opplevd det på en A3... Okei, hva skal jeg se etter egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk rundt tanklokket, har opplevd det på en A3... Okei, hva skal jeg se etter egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk bakre fester på takrailsene, inne under taktrekket. De sitter festet med muttere fra innsiden. Hadde akkurat samme problem på passat 2009. Bitte lite granne vann kom inn over lang tid, og det ble mye etter en våt høst og vinter for noen år siden. Enten manglet det en pakning mellom rails og selve taket, eller så er dette en elendig teknisk løsning. La en liten klatt med tec7 på de bakre festene, mellom rails og tak. Potte tett siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2016 Sjekk bakre fester på takrailsene, inne under taktrekket. De sitter festet med muttere fra innsiden. Hadde akkurat samme problem på passat 2009. Bitte lite granne vann kom inn over lang tid, og det ble mye etter en våt høst og vinter for noen år siden. Enten manglet det en pakning mellom rails og selve taket, eller så er dette en elendig teknisk løsning. La en liten klatt med tec7 på de bakre festene, mellom rails og tak. Potte tett siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2016 Har du soltak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2016 Har du soltak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2016 Hvis han har soltak vil jeg tippe at det er dreneringsrøret som har løsnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2016 Hvis han har soltak vil jeg tippe at det er dreneringsrøret som har løsnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2016 Han har ikke soltak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2016 Han har ikke soltak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2016 Har ikke soltak nei! har byttet taktrekk på bilen, klarte ikke å se noe tegn på dårlig pakning på takrails men var ikke så veldig vått da. Skal sjekke litt ut tanklokk og baklykter etter tips via Facebook men andre tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2016 Har ikke soltak nei! har byttet taktrekk på bilen, klarte ikke å se noe tegn på dårlig pakning på takrails men var ikke så veldig vått da. Skal sjekke litt ut tanklokk og baklykter etter tips via Facebook men andre tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2016 Tørk opp vannet. Demontere alle deksler og ta ut alle tepper. Så er det bare å spyle bilen med høyttrykkspyler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 16, 2016 Tørk opp vannet. Demontere alle deksler og ta ut alle tepper. Så er det bare å spyle bilen med høyttrykkspyler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 16, 2016 Okei, hva skal jeg se etter egentlig? Vår bil lakk rundt selve tanklokket, der den gummi/plastdingsen skal tette, jeg endte opp med å fuge hele dritten med sanitærsilikon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 16, 2016 Okei, hva skal jeg se etter egentlig? Vår bil lakk rundt selve tanklokket, der den gummi/plastdingsen skal tette, jeg endte opp med å fuge hele dritten med sanitærsilikon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...