#1 Skrevet Juli 14, 2016 (endret) Noen som ønsker å teste ut produktet? Skal mest sannsynlig bli forhandler om dette produktet. Skal også prøve å få til slik at vi kan få til en rabatt avtale. Men først må jeg vite hvor mange som er interissert i dette produktet. Skal få ut bilder av før og etter behandling av produktene, så blir det prisliste og detaljer om hva slags produkter dette er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2016 (endret) Noen som ønsker å teste ut produktet? Skal mest sannsynlig bli forhandler om dette produktet. Skal også prøve å få til slik at vi kan få til en rabatt avtale. Men først må jeg vite hvor mange som er interissert i dette produktet. Skal få ut bilder av før og etter behandling av produktene, så blir det prisliste og detaljer om hva slags produkter dette er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2016 Søk opp produktet på dcn.no - detailer gutta har testet det meste Ser at det ligger en tilbakemelding på avfettingen: http://www.detailersclub.no/forums/topic/22857-proglazer-avfetting-erfaringer/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2016 Søk opp produktet på dcn.no - detailer gutta har testet det meste Ser at det ligger en tilbakemelding på avfettingen: http://www.detailersclub.no/forums/topic/22857-proglazer-avfetting-erfaringer/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2016 Er greie produkter,men ingen grunn til å velge de fremfor noe annet kjent produkt.endel av produktene er vell "rebrand" Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2016 Er greie produkter,men ingen grunn til å velge de fremfor noe annet kjent produkt.endel av produktene er vell "rebrand" Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2016 Jeg har prøvd forvasken, glassrens, vinyl rensen Å det funket helt sykt bra. Skal prøve sprayvoksen de har også. Vurdere og begynne og selge disse produktene men vill teste litt så jeg får litt erfaring med de. Noen her inne som er interisert i å prøve noen produkter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2016 Jeg har prøvd forvasken, glassrens, vinyl rensen Å det funket helt sykt bra. Skal prøve sprayvoksen de har også. Vurdere og begynne og selge disse produktene men vill teste litt så jeg får litt erfaring med de. Noen her inne som er interisert i å prøve noen produkter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2016 Jeg tester gjerne jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2016 Jeg tester gjerne jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2016 Jeg tester gjerne jeaste Flott, skal snakke litt med leverandøren jeg. Gå på facebook så søker du på progazer så ser du hva slags produkter som kan være aktuell for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2016 Jeg pleier å ta full detailing på mine biler. Så alt i fra korrigering, voks, plastikkfornyer, interiørspray, glassrens, forseglinger. Her er det du som må legge føringer, jeg sier ja takk , tar en test og lager en show and shine rapport tilbake jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2016 Har forstått det slik at mye fra Proglazer er relabeled fra andre kjente produkter. Blant annet microavfettingen deres er Surfex HD ble jeg fortalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 21, 2016 Jeg pleier å ta full detailing på mine biler. Så alt i fra korrigering, voks, plastikkfornyer, interiørspray, glassrens, forseglinger. Her er det du som må legge føringer, jeg sier ja takk , tar en test og lager en show and shine rapport tilbake jeaste Ja, men det er du som må betale for produktene og si om erfaring fra disse Leverandøren er i syden akkurat nå, men han kommer hjem om lørdagen så han skal sende meg priser på produktene koster Så jeg kan sende han ei melding hva slags produkter du ønsker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 21, 2016 Har forstått det slik at mye fra Proglazer er relabeled fra andre kjente produkter. Blant annet microavfettingen deres er Surfex HD ble jeg fortalt. Ja, det kan godt hende. Kjenner ikke produktene så godt enda. Men skal få en oversikt etterhvert når han kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 21, 2016 Supert, send meg prislisten på jeanette@jeaste.com jeaste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 21, 2016 Supert, send meg prislisten på jeanette@jeaste.com jeaste Jepp, skal gjøre det så fort så hode mulig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 22, 2016 Noen flere som har lyst og teste så skriv til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 25, 2016 Prøver gjerne noen produkter, send meg litt info om du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 25, 2016 Ta å gå inn på Facebook og søk opp pro glazer så står det litt der Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 26, 2016 (endret) Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 26, 2016 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 26, 2016 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 26, 2016 Prøver gjerne noen produkter, send meg litt info om du har Hva slags info skal du ha? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 8, 2016 Pris liste er sendt til den jeanette Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...