#26 Skrevet August 9, 2016 Hvilke produkter er brukt på den svarte bilen? Har en rød bil,som jeg har prøvd gul å blå Rupes produkter på,men får ikke bort alle riper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 10, 2016 Proglazer trippel compound Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 12, 2016 Kan også se etter optimal bilpleie på Facebook også, de bruker kun proglazer sine produkter Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 12, 2016 Her ser dere litt forskjellig produkter. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 15, 2016 Prøvde spray wax igår på panseret og det fungerte helt sykt bra, så nesten ut som en ny polert bil. Panseret hadde vannskrekk så det ut som 😆 Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 27, 2016 Flere som ønsker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 5, 2016 Noe av serien kan også kjøpes gjennom tempe-dekk sine nettsider http://nettbutikk.tempedekk.no/categories/muc-off-webshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 18, 2016 Her er noen produkter som jeg fikk av min forhandler. Noe skal testes idag og noen skal testes de nærmeste dagene så dere får se hvordan alt virker Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 4, 2016 Slik ble bilen etter jeg vasket den med avfetting, forvask, shampoo og spraywax. Ble meget fornøyd med resultatet Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 27, 2016 Tok å testet skinnrens på sofaen idag. Ble ganske stor forskjell Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 22, 2017 Ingen som trenger bilpleie produkter til vårs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 20, 2017 Ingen som trenger bilpleie produkter nå som det nærmer seg sesong. Har kommet noe nytt av produkter også Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...