#1 Skrevet Juli 15, 2016 (endret) Hei, har noen spørsmål Eg tar tall ifra afr displayet Idle 15 full boost: 10 eller mindre. Sjekket fuel trim blokk 32 og det er kun -2 Sjekket for lekkasje / trykkfestet med 2bar inn insuge til spjeldghuset. Ingen feilkoder uten om evap leak detector pump open circut. Jobber med denne. Den bruker en del bensin for å si det sånn. Setup: Garret gt2560r 630cc 3bar bensin regulator vr6 mafhus united motorsport aeb stage 3 tune for 630cc Vakum ligger på -6 til -8bar idle. Lukter bensin ofte. takker for svar om noen har noe å komme med ka eg skal sjekke etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2016 (endret) Hei, har noen spørsmål Eg tar tall ifra afr displayet Idle 15 full boost: 10 eller mindre. Sjekket fuel trim blokk 32 og det er kun -2 Sjekket for lekkasje / trykkfestet med 2bar inn insuge til spjeldghuset. Ingen feilkoder uten om evap leak detector pump open circut. Jobber med denne. Den bruker en del bensin for å si det sånn. Setup: Garret gt2560r 630cc 3bar bensin regulator vr6 mafhus united motorsport aeb stage 3 tune for 630cc Vakum ligger på -6 til -8bar idle. Lukter bensin ofte. takker for svar om noen har noe å komme med ka eg skal sjekke etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2016 sjekka at regulatoren faktisk er 3 bar? slik at den ikke har gått adundas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2016 sjekka at regulatoren faktisk er 3 bar? slik at den ikke har gått adundas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2016 nei har ikke sjekket, korleis eg sjekka det? den e ny, og det leke hvertfall ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2016 nei har ikke sjekket, korleis eg sjekka det? den e ny, og det leke hvertfall ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2016 Standard bensintrykkregulator på AEB skal være 4 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2016 Standard bensintrykkregulator på AEB skal være 4 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2016 er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2016 er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2016 Du må bruke regulator som mappet/chippen din er satt opp til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2016 Du må bruke regulator som mappet/chippen din er satt opp til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2016 er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator. Det er i allefall det som står i denne tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?131605-Trimming-av-1-8-T-motorer-1-8-til-2-0 Mulig jeg har misforstått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2016 er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator. Det er i allefall det som står i denne tråden: http://forum.vacn.no/showthread.php?131605-Trimming-av-1-8-T-motorer-1-8-til-2-0 Mulig jeg har misforstått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2016 Som sagt så bruker jeg 3bar regulator med simens deka 630cc som mappet er laget for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2016 Som sagt så bruker jeg 3bar regulator med simens deka 630cc som mappet er laget for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2016 dauda, knølen sendte meg en 4bar regulator. Muligens derfor den går rikt på boost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 16, 2016 dauda, knølen sendte meg en 4bar regulator. Muligens derfor den går rikt på boost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 21, 2016 hehe dt enkle er ofte det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...