Trimmet AEB går rikt/fet blanding.

Anbefalte innlegg

Hei, har noen spørsmål

 

Eg tar tall ifra afr displayet

Idle 15

full boost: 10 eller mindre.

 

Sjekket fuel trim blokk 32 og det er kun -2

Sjekket for lekkasje / trykkfestet med 2bar inn insuge til spjeldghuset.

Ingen feilkoder uten om evap leak detector pump open circut. Jobber med denne.

 

Den bruker en del bensin for å si det sånn.

 

Setup:

 

Garret gt2560r

630cc

3bar bensin regulator

vr6 mafhus

united motorsport aeb stage 3 tune for 630cc

 

Vakum ligger på -6 til -8bar idle.

 

Lukter bensin ofte.

 

takker for svar om noen har noe å komme med ka eg skal sjekke etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har noen spørsmål

 

Eg tar tall ifra afr displayet

Idle 15

full boost: 10 eller mindre.

 

Sjekket fuel trim blokk 32 og det er kun -2

Sjekket for lekkasje / trykkfestet med 2bar inn insuge til spjeldghuset.

Ingen feilkoder uten om evap leak detector pump open circut. Jobber med denne.

 

Den bruker en del bensin for å si det sånn.

 

Setup:

 

Garret gt2560r

630cc

3bar bensin regulator

vr6 mafhus

united motorsport aeb stage 3 tune for 630cc

 

Vakum ligger på -6 til -8bar idle.

 

Lukter bensin ofte.

 

takker for svar om noen har noe å komme med ka eg skal sjekke etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka at regulatoren faktisk er 3 bar? slik at den ikke har gått adundas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekka at regulatoren faktisk er 3 bar? slik at den ikke har gått adundas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke sjekket, korleis eg sjekka det? den e ny, og det leke hvertfall ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke sjekket, korleis eg sjekka det? den e ny, og det leke hvertfall ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard bensintrykkregulator på AEB skal være 4 bar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard bensintrykkregulator på AEB skal være 4 bar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke standard, siden jeg har 630cc dyser som skal ha 3bar regulator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bruke regulator som mappet/chippen din er satt opp til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bruke regulator som mappet/chippen din er satt opp til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så bruker jeg 3bar regulator med simens deka 630cc som mappet er laget for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt så bruker jeg 3bar regulator med simens deka 630cc som mappet er laget for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dauda, knølen sendte meg en 4bar regulator. Muligens derfor den går rikt på boost.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dauda, knølen sendte meg en 4bar regulator. Muligens derfor den går rikt på boost.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :) dt enkle er ofte det beste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.