#1 Skrevet Juli 15, 2016 Er det noen som vet hvordan jeg demonterer bluetooth cradle'en i Tiguan? Jeg skal ta ut spilleren for å montere en dension løsning, men må fjerne cradle'en for å få ut alt. [ATTACH=CONFIG]240517[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2016 Er det noen som vet hvordan jeg demonterer bluetooth cradle'en i Tiguan? Jeg skal ta ut spilleren for å montere en dension løsning, men må fjerne cradle'en for å få ut alt. [ATTACH=CONFIG]240517[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2016 Dette løste seg da jeg fant ut at jeg ikke trengte å fjerne den for å få vegg dekselet som ligger rundt radioen. Jeg måtte bare løsne dekselet som denne basen sitter fast i slik at jeg fikk flyttet den litt nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2016 Dette løste seg da jeg fant ut at jeg ikke trengte å fjerne den for å få vegg dekselet som ligger rundt radioen. Jeg måtte bare løsne dekselet som denne basen sitter fast i slik at jeg fikk flyttet den litt nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...