Byttet fjærer. Resultat= EKSTREMT høy bil

Anbefalte innlegg

Hallo!

Har jobbet litt med bilene de siste dagene i forbindelse med PKK. Bremseklosser, skiver, dempere samt fjærer ble byttet bak, og dette ble resultatet. Altså er det mulig? Skal den virkelig være så høy?

DSC_0553_zpsqv5y0xup.jpg

DSC_0551_zpsmxwk9abh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Har jobbet litt med bilene de siste dagene i forbindelse med PKK. Bremseklosser, skiver, dempere samt fjærer ble byttet bak, og dette ble resultatet. Altså er det mulig? Skal den virkelig være så høy?

DSC_0553_zpsqv5y0xup.jpg

DSC_0551_zpsmxwk9abh.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være feil fjærer eller dempere

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ha fått fjærer for forhøyet understell? Regner med det var en tilvalg også på Golf 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ha fått fjærer for forhøyet understell? Regner med det var en tilvalg også på Golf 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta ligna fælt på det originale monstertruck (rough road) understellet mamma hadde på golfen for mange år siden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta ligna fælt på det originale monstertruck (rough road) understellet mamma hadde på golfen for mange år siden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg aner ikke. :confused: Jeg skrev inn registreringsnummeret på Bildeler.no og fikk egentlig bare opp én type fjær som skulle passe på en 150 hesters diesel med firehjulstrekk. De var heller ikke så spesielt mye større enn de gamle, med tanke på at én runde var rustet og knekt av på dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg aner ikke. :confused: Jeg skrev inn registreringsnummeret på Bildeler.no og fikk egentlig bare opp én type fjær som skulle passe på en 150 hesters diesel med firehjulstrekk. De var heller ikke så spesielt mye større enn de gamle, med tanke på at én runde var rustet og knekt av på dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den var ikke senket fra før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av det? Off, må jeg virkelig gjøre denne drittjobben en gang til... : mad :

Det kan jeg ikke tro. Det eneste jeg kunne se på de gamle fjærene var 2 blå prikker og en grønn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av det? Off, må jeg virkelig gjøre denne drittjobben en gang til... : mad :

Det kan jeg ikke tro. Det eneste jeg kunne se på de gamle fjærene var 2 blå prikker og en grønn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre dårlig med bilder, dette er tilbake i 2004-2005 før hu mor måtte bytte fjæring og gikk over til normalt understell istedenfor rough road.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre dårlig med bilder, dette er tilbake i 2004-2005 før hu mor måtte bytte fjæring og gikk over til normalt understell istedenfor rough road.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det er såpass lenge siden ja.

Har sendt avgårde en mail til Bildeler nå så får jeg se hva som skjer. Vurderer nesten å bare kjøpe senkefjærer da, om jeg må gjøre hele jobben på nytt. Innen jeg er ferdig med dette styret så er vel ferien så godt som over også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det er såpass lenge siden ja.

Har sendt avgårde en mail til Bildeler nå så får jeg se hva som skjer. Vurderer nesten å bare kjøpe senkefjærer da, om jeg må gjøre hele jobben på nytt. Innen jeg er ferdig med dette styret så er vel ferien så godt som over også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bilen min har vært i familien siden 2003, så har mye historikk på den :P

når du først må gjøre det en gang til er jo det et alternativ, eventuelt bytte til "rough road" foran og?

Finnes jo en del av disse høye borte i statene som ser bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du først må gjøre det en gang til er jo det et alternativ, eventuelt bytte til "rough road" foran og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy da!

Får vente på svar fra Bildeler så får jeg tenke litt på hva jeg skal gjøre. Neh, liker biler lave jeg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så gøy da!

Får vente på svar fra Bildeler så får jeg tenke litt på hva jeg skal gjøre. Neh, liker biler lave jeg. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at du har fått fjærer til stasjonsvogn.

Har du artikkel nummeret til fjæra du bestilte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at du har fått fjærer til stasjonsvogn.

Har du artikkel nummeret til fjæra du bestilte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din hadde forresten sportsunderstell fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.