Byttet fjærer. Resultat= EKSTREMT høy bil

Anbefalte innlegg

Bilen din hadde forresten sportsunderstell fra fabrikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å, er det uvanlig? Hvordan vet du det egentlig?

Sendt fra min Sony Z2 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marco er jo nesten adm dir på deleavdelingen hos Møller :P

Er ofte et problem med deler til bilen som har senket understell orginalt. Får mange ganger opp samme fjær uorginalt, mens det kan være 10 forskjellige orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marco er jo nesten adm dir på deleavdelingen hos Møller :P

Er ofte et problem med deler til bilen som har senket understell orginalt. Får mange ganger opp samme fjær uorginalt, mens det kan være 10 forskjellige orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger helt sikkert feil fjær inne i systemet til disse billigsidene. Det eneste man kan stole på er å bruke ETKA som finner riktige deler via chassienummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger helt sikkert feil fjær inne i systemet til disse billigsidene. Det eneste man kan stole på er å bruke ETKA som finner riktige deler via chassienummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slet med å få av den ene demperen, så nå har bilen vært på verksted og blitt EU-godkjent. Kjørte rett ned til Gumpen i Kristiansand og bestilte 2 nye fjører med delenummeret jeg fikk fra Marco. Får dem forhåpentligvis på mandag eller tirsdag. Kunne jo likegreit gått for senkefjører når jeg først måtte bytte, men jeg syns egentlig høyden er grei nok som den er, og det er jo trossalt en firehjulstrekker som brukes en god del på vinteren. Greit med litt høyde da! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.